Vilken natt !!!

Har haft Världens mest jobbiga natt i natt. Det började igår med att Elias inte skulle sova middag och då tänkte mamma lotta SÅKLART att då kanske han somnar lite tidigare ikväll, skönt!, Vilket han också gjorde. Till att börja med!. Efter si sådär två timmar så vaknar elias till men somnar igen. Så rullar det på ett par ggr men ändå inget märkvärdigt efetrsom att det räcker med att jag tjikar in så lägger han sig ner igen. När jag sen ska gå och lägga mig ( vid  ca 23:00) så är han klarvaken och ska bara Jäklas med mig. Tar mitt täcke och när jag sedan tar det andra täcket så tar han det istället osv osv. När Elias  somnar så är klockan två på natten och jag är upp över öronen irriterad!. Inte nog med det så vaknar han redan klockan halv nio imorse, Och jaaag som trodde att man skulle få sova ut lite, åtminstone till klockan halv tio, tio?.

Nej nu ska jag gå ner och klä på min lilla älskling kläderna så ska vi ut och leka i sandlådan lite och vänta på att vår lilla ÄNGLIS ska komma hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0