Torsdag..

Idag har jag och jennie gått i ca 3½ timmar, imorse blev det 1½ halv timme uppe i skogen och nu ikväll ca 2 timmar runt i stan, herrejisses så duktiga vi är. Elias somnade redan halv nio så det var rätt skönt att sitta nere i soffan själv och titta på tv.

Precis pratat med min honey i telefon och han skulle läsa min blogg ikväll så jag får väl passa på att skriva att jag ÄLSKAR honom till månen och tillbaka (även jag kan vara romantisk*) . Täckte att jag skulle beställa bio tills helgen, Step Brothers, vill sååå gärna se den men vi får väl se, hade varit kul iaf.

Lägger ut lite bilder från Turkiet också där vi var i september, sitter och tittar på dem nu och känner längtan tillbaka...

Annars får ni ha en trevlig natt...Natti Natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0