Sjuukt duktig...

Idag har jag haft en sjuukt Energisk dag, Har städat hela lägenheten *pust*, och när jag var mitt uppe i det så plingade

det ju såklart på dörren och där ute stod Jennie nr  2 och Moa och ville såklart bjudas in men ack så fel de hade ;) skämt*
skulle ju precis hämta Liasen på dagis också så hur hemsk jag än kände mej så kunde jag bara inte bjuda in dem. Får

bli en annan dag. När jag hämtat Elias blev det hem igen och rätt som det var så kommer Jennie nr 1 och Änglis, så då

blev det såklart lite fika och kaffe. Vi förflyttade oss sedan ut och körde fram båra snygge bilar och började städa

( hoppas Teddan blir glad på mig när han kommer hem då ). Och innan dess så höst städade vi ute på gården också

( Ni som inte vet så bor vi grannar och bor inte ihop om ni trodde det, kan ju tålas att förklaraa eftersom att det ibland

verkar som att vi gör det på riktigt). När vi sen kom in igen så fortsatte jag med övervåningens städ, så kom nu inte och

säg att jag inte varit duktig, för DET har jag minsann varit. Trött är jag som en gris också så jag tror att jag ska släcka ner

och förflytta mej in jämte Lias i sängen, stackaren har fortf inte fått sin säng så jag får väl fixa det i helgen då.



Nej nu blir det bädden, hoppas ni haft en trevlig läs stund om min städ dag ;)


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Ängla

Det va ju tur du infomerade folk om det då det säkert kan missuppafattas:-)



Sov Gott vännen!



Kram

2008-10-22 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0