Mys dag...

Idag har jag och Elias bara varit hemma och haft en lugn hemmadag.  Varit ute mest hela dagen tycker jag och lekt i sandlådan och rastat hunden, jaa hundägare har vi ju också blivit fast inte frivilligt minsann, men men Elias gillar läget iaf. Imorgon är det dagistajm igen och jag tänkte ta ett ryck i lägenheten och städa undan allt skit som ligger och skräpar.
Också har man gjort av med en massa pengar igen eller snart iaf, usch jag får sååå dåligt samvete men det blir dessto mer uppiggande när paketet kommer. Tycker jag borde spara lite nu istället tills Elias fyller år. Men men vet man hur jag är så är det HELT omöjligt !!.

Nej nu får det vara bra för ikväll för nu ska lillaplutten i säng vare sig han vill eller INTE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0