Helgens händelser...

Ja då har Ted precis stuckit igen och kommer inte hem förens nästa helg som vanligt men jag ska nog komma på saker att hitta på, det är ingen risk. Eller jo ibland ;). Har varit och tittat på sängar till Elias idag, kräkte ner hela sin säng i natt, rena kaskadkräkningar!! så madrass och allt är åt helvete.  Så i veckan ska jag iväg och fixa ny säng till honom, ( alltid lika kul att shoppa oavsett vad det är) han får ligga jämte mig så länge tills det är fixat. Funderar starkt på att måla om hans rum också, man får ju sina fix ideer ibland ;).

I veckan ska jag fixa till mig också, ISTORT BEHOV av det kan jag meddela!!!! usch känner mig som en jävla tanta eller nåt så i veckan blir det färg och klipp inkl lite naglar har jag tänkt mig.

Nej nu ska jag ner och göra sonen min sällskap i soffan så kanske det blir en och annan meningslös rad till innan läggdags =)

Peace pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0