Helgen, Altona

Jaa nu sitter man här och ugglar, elias sover och jag tittar på Mina jag och Irene. Pratar med jennie på Msn samtidigt också. Vi får väl ta oss en kopp kaffe imorgon tycker jag och sladdra lite.

Var ju ute och partajade i fredags också, Hade faktiskt riktigt kul ska ni tro, är ju inte var helg man kommer ut nu för tiden MEEN det stormtrivs man ju med, kan ju inte göra annat än när man har VÄRLDENS BÄSTA sambo och VÄRLDENS BÄSTA son och VÄRLDENS BÄSTA grannar *FJÄSK*!  (skojar bara om det sista där, om att det var fjäsk alltså ;)

Usch nu börjar man längta efter Ted, när han har varit borta typ två dagar så börjar längtan komma. Så kommer han hem två dagar och så kör han igen meeen seeeeen är har han ju sina två fri veckor så jag får längta efter dem istället och planera lite skoj tills dess.

nej nu är det sänge dags för min del men först måste jag lägga fram kläder till elias tills imorgon...

GOD NATTI

Kommentarer
Postat av: Jennie och Ängla

Du vet att jag tycker det samma om dig! Längtar oxå tills Ted kommer hem för jag saknar ju våra kvälls promenader:-)



Kramar

2008-10-14 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0