Godnatt...

Nej nu blir det bädden för min del. Först blir det ett samtal till kärleken som ikväll är påväg till Norge, usch lider med honom men sen är han ju dock ledig två veckor i rad så då får han gott vila ut sig istället. Huur ska jag orka upp imorgon och bort med Eliasen till dagis, tycker jag är sjuukt trött ikväll men men det får väl gå det me. Köpa ny säng till honom ska jag me göra, innan Ted kommer hem helst så det blir gjort, får väl bli den på Bromölla möbelaffär antar jag.

Kom just att tänka på också att nästa två veckor blir till att luska ut vad man ska köpa till Liasen när han fyller år, det är ju snart dax. Herreguud vad tiden bara rinner iväg, Tycker det var inte så längesedan han föddes, eller var det de?? :) har banne mig inte den blekaste anning om vad vi ska köpa, blir väl en sån där Sacco säck kanske(Fat Boy) tror jag jag får investera en ny till honom för den andra är rätt sleten.

Jaja nej nu ska jag gå och lägga mej...

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0