LUND.

Jag har inte bloggat på vääldigt länge nu känns det som. Elias skriker som en galning där uppe nu och ska ABSOLUT inte sova fast än att klockan är kvart i elva. Imorgon blir det hur som helst Lund och shopping som gäller, ska bli riktigt kul. Åker redan klockan halv nio för att kunna uträtta så mycket som möjligt utav dagen. Idag har vi varit i Kristianstad och köpt en stokke stol till elias, En svart blev det RIKTIGT SNYGG ;). Men snyggt ska snygga ha ! :). Sen köpte vi skor också och otur som jag nu har så när jag kom hem och skulle ta på mig mina snygga stövlar så hade jag fått en storlek 37 och en 39 så det ena var alldeles lagom och den andra alldeles för stor, GISSA om jag blev riktigt suur!. Nej nu får jag banne mej gå upp och hjälpa Teddan att somna Plutti.


Ha det gott allt folk. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0