Elias 2 ÅR !!

Herregud säger jag bara, vad tiden går snabbt. Att den lilla Skitungen vår redan är två år gammal. Jag sa till Ted idag att det känns som igår när jag satt inne på förlossningen och drack lingondricka ;). Leksaker har han fått som han kan gössla medockså. Tre traktorer, Två lastbilar, en leksaksdata, tre böcker, en cowboy utrustning, gevär, en tripp-trapp stokke stol(Svart och SKITSNYGG), ett leksakstält(borg), och lite små leksaker som flygplan med mera.

lite bilder av filk på kalaset...



farbror Danne kom med en radiostyrd traktor till sin favvo pojk :)



Hugo kom också på Elias kalas...



kusin Linnea kom ju också såklart...



Och inget kalas utan kompisen Ängla såklart !!...



Elias i egen hög person ;)...



Grabbarna...



Yeeaa!!.

Det var lite bilder från 2 års kalset det, nu ska jag ner och göra min Sambo sällskap i soffan framför en film... Ha det gott alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0